MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS

Cégünk 2003. évtől DIN EN ISO 9001:2009 nemzetközi minőségbiztosítási rendszer szerint minősítéssel rendelkezik.

 

FONTOSABB MINŐSÉGI CÉLKITŰZÉSEINK

  1. Kiváló minőségi termékek előállítása.
  2. Vevői elégedettség mérése és növelése.
  3. A gyártási folyamatok fejlesztése.
  4. A munkatársak elkötelezettségének és szaktudásának fejlesztése.

MINŐSÉGPOLITIKÁNK

VEVŐKÖZPONTÚSÁG

Tevékenységünk színvonalát vevőink megfogalmazott igényeinek és ki nem mondott elvárásainak megfelelően alakítjuk. A vevőkör elvárásainak folyamatos megismerése, feltárása, válaszadás az általuk megfogalmazott kihívásokra Cégünk törekszik a vevői követelményeket az elvárt és jogszabályokban, szabványokban rögzített szinten kielégíteni.

 

MEGBÍZHATÓ TELJESÍTÉS

Arra törekszünk, hogy vállalásaink egyértelműek, pontosan teljesíthetőek és mérhetőek legyenek. A határidőket és az elvárt termékminőséget beszállítóinkkal együttműködve hibamentesen teljesítjük.

 

FOLYAMATOS FEJLESZTÉS

Tervezett és folyamatos fejlesztést valósítunk meg a személyzet, az eljárások és az eszközök területén. A minőségirányítás terén kitűzött céljaink maradéktalan megvalósítása érdekében biztosítjuk a szükséges technikai és emberi erőforrásokat.

 

VÁLLALATI KULTÚRA FENNTARTÁSA

Hangsúlyt helyezünk vállalati kultúránk erősítésére, a humán erőforrások kezelésére, a hatékony marketing- és információs rendszer működtetésére, hogy megerősödjön a minőségközpontú vezetés, megvalósuljanak minőségcéljaink.

 

MINŐSÉG KÖZPONTÚSÁG

Egyetértés a minőség értelmezésében és megvalósításában a vevővel, szállítóval, dolgozóval, tulajdonossal és a társadalommal. Folyamatosan javítjuk minőségirányítási folyamatainkat annak érdekében, hogy vevőink a legmagasabb elvárásoknak is megfeleljünk.