CÉGÜNK 2003. ÉVTŐL DIN EN ISO 9001 NEMZETKÖZI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI RENDSZER SZERINT MINŐSÍTÉSSEL RENDELKEZIK.
DIN EN ISO 9001
FONTOSABB MINŐSÉGI CÉLKITŰZÉSEINK
- Kiváló minőségi termékek előállítása.
- Vevői elégedettség mérése és növelése.
- A gyártási folyamatok fejlesztése.
- A munkatársak elkötelezettségének és szaktudásának fejlesztése.
MINŐSÉGPOLITIKÁNK
VEVŐKÖZPONTÚSÁG
Tevékenységünk színvonalát vevőink megfogalmazott igényeinek és ki nem mondott elvárásainak megfelelően alakítjuk. A vevőkör elvárásainak folyamatos megismerése, feltárása, válaszadás az általuk megfogalmazott kihívásokra Cégünk törekszik a vevői követelményeket az elvárt és jogszabályokban, szabványokban rögzített szinten kielégíteni.
MEGBÍZHATÓ TELJESÍTÉS
Arra törekszünk, hogy vállalásaink egyértelműek, pontosan teljesíthetőek és mérhetőek legyenek. A határidőket és az elvárt termékminőséget beszállítóinkkal együttműködve hibamentesen teljesítjük.
FOLYAMATOS FEJLESZTÉS
Tervezett és folyamatos fejlesztést valósítunk meg a személyzet, az eljárások és az eszközök területén. A minőségirányítás terén kitűzött céljaink maradéktalan megvalósítása érdekében biztosítjuk a szükséges technikai és emberi erőforrásokat.
VÁLLALATI KULTÚRA FENNTARTÁSA
Hangsúlyt helyezünk vállalati kultúránk erősítésére, a humán erőforrások kezelésére, a hatékony marketing- és információs rendszer működtetésére, hogy megerősödjön a minőségközpontú vezetés, megvalósuljanak minőségcéljaink.
MINŐSÉG KÖZPONTÚSÁG
Egyetértés a minőség értelmezésében és megvalósításában a vevővel, szállítóval, dolgozóval, tulajdonossal és a társadalommal. Folyamatosan javítjuk minőségirányítási folyamatainkat annak érdekében, hogy vevőink a legmagasabb elvárásoknak is megfeleljünk.